Cumartesi, Haziran 27, 2009

" Hala hangi yıldızların bizim olduğunu biliyorum "

" Hala hangi yıldızların bizim olduğunu biliyorum "


Çünkü hala seni seviyorum.Belki sevmek değil bu başka bir duygu.Ama özlem var,hasret var,acı var...
Şimdi sana benimle ol desem,tüm gökyüzünü önüne sereceğim " gel " desem!
Vazgeçemeyeceğin o yalan dünyandan gelmeyeceksin biliyorum...

Yoksun...

Bu acı ne kadar yüreğimde kalır ya da ben ne kadar tuz basabilirim,bilmiyorum...
Hergün biraz daha bitirsede hergün aslında ben hep ölsemde!
Gecenin sabahında gelmezsin(!) ama; " ya gelirsen " umuduyla güneşim doğuyor...

Ben seninle her gece ölüp, her sabah diriliyorum....


Şu yalnızlığım bile üzemiyor artık beni yada kimsenin anlamayışı...


Aklımda sen,fikrimde sen,görmek istediğim,beklediğim her yerde sen...



Bir rüzgar esse diyorum,hani delicesine;
Silse süpürse sana ait kötü ne varsa benliğimde...

Bir zaman gelse diyorum,hani hiç yaşanmamış;
Kirletilmemiş sana olan duygular....

Bir hayat gelse diyorum, hani bir bebek gibi;
masum ve temiz,İhtiyar gibi; olgun ve sevimli..


Bir sen gelsen diyorum,hani hiç gitmesen;
İlk defa bakar gibi gözlerime,ilk defa hisseder gibi aşkı....

Hani sen gelsen; Hep sen.....


Merve

28.10.2008

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder