Cumartesi, Haziran 27, 2009

Hâlâ aşksın sen... Ama sadece şarkılarda...

Sırılsıklam bir özlemdi gözlerimden akan, Damla damla bir ümitle içimde oyalanan
Dokunmanın coşkusuyla taştı boşaldı birden, Saklanamaz bir haykırışla kurtuldu esaretten

Evet sendin beklenen, Evet sendin özlenen, Eksikliği gözlenen, Yokluğunda özlenen
Asabiydim ondandı, Hep mutsuzdum ondandı, Yıllar yılı saklandı, Gözyaşıyla kutlandı

Gidişin de çok ani oldu ya gelişin gibi...
İşin doğrusu varlığına alışmaktan daha zor oldu yokluğuna alışmak.
Alıştım mı bilmiyorum...
Ama mecbur olduğumu biliyorum...
Boşver coşkusu da çok güzeldi varlığının.
Yokluğunun acısı da hiç fena değil hani…


Soranlara neden böyleyim bilmediğimi söyledim, Yalandı bu sensizlikti, keyifsizlik sebebim
Gelişinle eksik parçam bir anda tamamlandı, Sen de gördün ya o an sevinçten nasıl da ağlandı

Evet sendin beklenen, Evet sendin özlenen, Eksikliği gözlenen, Yokluğunda özlenen
Asabiydim ondandı, Hep mutsuzdum ondandı, Yıllar yılı saklandı, Gözyaşıyla kutlandı




Tual ....

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder