Cumartesi, Haziran 27, 2009

Deli Kızın Türküsü ..

Yollar dar ve uzun,
Yollar karanlık...
Gitti mi dönülmez bir ayrılık kokusu var havada. Yani peşinsıra gelinmeli her nereye gidiyorsan, ayak izlerin takip edilmeli.
Yoksa terkedeceksin hayallerimi,
Yoksa duymayacaksın sana dairliğimi,
Yoksa gideceksin...Ciddi ciddi gidecek(mi)sin...

"Yağmur yağar akasyalar ıslanır
Ben yağmura deli, buluta deli
Bir büyük oyun bu yaşamak dediğin
Beni ya sevmeli ya öldürmeli..."


- Ya öldürmeli her adımınla giderken,ya da sevmeli her bakışınla yeniden...

Ve başlıyor içimin sayıklamaları. Bakışların donuk, adımların tahminimden hızlı ve uzun...kaçıyorsun
Tüm suçlamalardan, bahanelerden arındırıp benliğini, sana dair tüm güzellikleri inatla bana bırakıp gidiyorsun. Avucumda kırık-dökük bir sevda, burnumda kokun, gözlerimde suretin...arkana dönmeden...terkediyosun

"Bu anlamsız bu yağmur
İşlemez karanlıkta
Garipliğine yan
Yan yürek yan
Gitti giden gitti giden..."


Sen giderken ışıkları sönüyor ruhumun, her hücre karanlığa açılıyor vücudumda. Dirhem dirhem kemiriyor, yutuyor bu karanlık beni. Güneş çıksa yakıyor gözlerimi,kapatıyorum geri. Diyorum boşa doğuyor bu güneş, boşa başlıyor her yeni gün. İçimde zerre heves yok yaşama dair. Gitgide kayboluyor suretin gözler önünden.
En çok bu kahrediyor işte;
Gözlerimi kapıyorum,yüzünü seçemiyorum...

"Sana büyük caddelerin birinde rastlasam
Elimi uzatsam tutsam götürsem
Gözlerine baksam gözlerine
Konuşmasak ah anlasan
Elimi uzatsam tutamasam
Olanca sevgimi yalnızlığımı
Düşünsem hayır hayır düşünmesem!
Senin hiç hiç hiç haberin olmasa.."


Sessiz sedasız sevsem seni.Öylesine,uzaktan...Mevsimler girmemişcesine aramıza düşünsem seni.Nefesini çeksem içime,sarsam kollarımı kendime,sen sansam beni..Konuşsam rüyalarımda seninle,anlatsam tüm içimdekileri senmişcesine,sanki beni anlıyormuşsun gibi düşünsem.
Mutlu olsam sonra;
Eskisi gibi sansam bi an herşeyi...
Sen de bozmasan büyüyü,öyleymiş gibi yapsan..seviyormuş gibi


Tüm varlığım senden kalma yitik düşlerimle,
Senden bi'haber ama hâlâ seninleyim sevgilim...


Hiç yorum yok:

Yorum Gönder