Cumartesi, Haziran 27, 2009

Ben seni sevdim..Sen gittin..


Kimi inandırabilirim şimdi..Kimi kandırabilirim yokluğunun ayazında..

Kime anlatmalı..Kime kusmalı içimdekileri söyle?

Bilemezdim ilk gördüğümde seni,böyle olacağını..

Başkasına ait olduğunu ve kalbinin başkası için çarptığını bilemezdim …

Şimdi hangi şarkıyı dinlesem düşersin gözlerime, oradan akınca bir damla yaş kalbim ağırlardı sancısını ve yüreğim bir damlanın ağırlığını ezilerek taşırdı..

Bilmezdin..

Yakardı kısık gözlerinin seni arayan gözüme değdiğinde bakışı..

Hissedememiştim işte kahrolası gözündeki kısıklığının uzaklardaki arayışını,beni yakanın başkasına yandığını..

Bilemezdim..

Canımı bu kadar acıtacağını..

Şimdi hangi cümleye hangi kelimeye sığardı sana olan isyanlarım?

Sessizliğimdeydi sana haykırışım ve ben o hep bağıran çocuk; sessiz kalırdım yanında..Belki anlardın susarak haykırdığımı sana..

Duymadın..

Ne ben anlatabildim sana içimdekileri avaz avaz seni haykırırken yüreğim,nehir gibi çağlarken kanım; her miligramından sen…Nede sen anlayabilirdin kulağını sağırcasına kapatırken,gözlerini açmamacasına yumarken,bensizliği bu kadar isterken…

Yarınımda olmanı isteyemezdim..Olamazdın da..Dünümü düşündüğümde yaşamak istedim seni sadece ănımda..

Kavuşmayı da beklemedim çünkü hiç veda edemezdim sana…


İşte sevdiğim… Ben tek bir harfimde,bakışımda, hatta gülüşümde bile seni hissettim..Bensiz ama hep mutlu olmanı diledim..

Ben ne olursa olsun seni diledim..Hep seni…


Merve.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder