Cuma, Eylül 23, 2011

Sevemezsin...

Boguyorsun beni,nefes alamiyorum artik.
Farkinda olmadan kendimi tukettigimi, kendimden kacarken yakaladigimda anladim.Senden kaciyordum oysa...

Icimi acitan bu askin,beni yavas yavas oldurdugunu anladim.

Seni,senden daha cok bagisladim.Seni hep affettim.

Sana,senden daha cok guvendim.

Seni yasadim ben aslinda,sen olmadan...

Artik bu kadar sen olmaya dayanamiyorum...

Artik seni istemiyorum.

Yarasin ya bende,kesip atiyorum seni. Buyuk bi parcami yok ediyorum seninle.Buyuk bi bosluga birakiyorum kendimi. Seni ve senli hicbir seyi animsatmayan yasantilarla dolduruyorum icini.

Sensizlik,sessizlik en iyisi...

Artik istesem de sevemiyorum seni.Oyle bir nefret buyuttun ki,ben bile engel olamiyorum durdurmaya.O kadar kin doluyum ki,ah etmeden gecirmiyorum hic ismini.

Evet ben;seni delicesine,senden bile cok seven ben!Yapiyorum bunu sana...Kotulugunu istiyorum,hayata karsi caresizligini,hep gulmeni ama icinin yanmasini.Cok sev istiyorum birisini.Sevdigin kadar da uzul istiyorum.Ihaneti yasa.Mutsuz ol,olumu dile ama inatla yasa! Her gun ayni aciyi yasa...Surekli artsin icindeki sanci,nefes aldirmasin soludugun hava.Unutmaya calis ama her defasinda hatirla.Tam bitti sandigin anda ismini gor bi tabelada.Onu animsatan sarkilari dinle,hep agla...Bir cok yuz tani,her yerde onu ara.Herkesi ona benzet,ona benzedigi icin insanlara sans ver hayatina dahil et.Ama yapama.Hic bulamayacagini anla.Hayatinda hic dolduramayacagin buyuk bir bosluk yarat.Gunden gune buyut o boslugu.O boslukta bogul...En zor anlarinda onun yaninda olmak icin cabala ve ol,ama hayatta en cok ona ihtiyac duydugun anda yalniz kal...

Hayir...Cok degil bunlar...

Benden daha fazla sey yasamani istemem.

Sen ki,en sevdigim...Benim en buyum ahimdir bu.
Beni yasa...

Son sarkim olsun sana bu...


http://www.youtube.com/watch?v=bVe2-pDRfxI&sns

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder