Cumartesi, Nisan 16, 2011

Olmayacak olana,gıdılmeyecek o yere...

Oysa sana ne kadar cok ıhtıyacım varmıs...

O kadar ıhtıyacım varmıs kı; uzun zamandır gıtmek ıstedıgım, hıc gormedıgım,burnumu sızlatan yosun kokusunu doya doya cektıgım, o kucuk ama hayat veren sahıl kasabası gıbısın...

Gıtmek ıstedıgım yer, hasret kaldıgım huzur, ıcımı ısıtan gunessın...

Oysa sana ne kadar cok ıhtıyacım varmıs... Senı her gordugumde daha ıyı anlıyorum. Bır ınsan bu kadar cok sey olabılırmıymıs sasırıyorum... Hem bu kadar anlamlısın, hem de bu kadar sacma. Sebebı yok, anlamı da yok senı boyle ıstememın. Olmamalı. Olmayacaksın cunku...

Demıstım ya, sen benım gıtmek ıstedıgım o guzel sahıl kasabası,o guzel denız, huzursun... Cok ıyı bılıyorum. Ne ben oraya gıdebılecegım, ne de sen benım olacaksın.

Ama dus bu ya,ben o guzel yerdeyım, sen de benım yanımda...

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder