Pazar, Kasım 14, 2010

Dırınnn dırınn dırınnn

Artık sadece blog yazmayı değil,yazmayı da bıraktığımı fark ettim.Ya kendime çok fazla vakit bulamadığımdan ya da artık duygularımı yazıya dökememekten bilemiyorum:) Bir çok şey yaşadım aslında bu süre içerisinde  ama fırsat bulamadım.İnterneti de kapattırmam buna sebep oldu diyebilirim.Okul hayatım o kadar yoğun ki,kalan zamanlarda arkadaşlarla vakit geçirmeye çalışıyorum.Kütahya'ya daha çok alıştım bir süredir de okul dahil her şey gayet yolunda gidiyor.Arada sağlık konusunda problemler yaşasam da iyi.

Sanırım bu ders döneminde de böyle devam edicek.İnternetsiz olmuyo dersem yalan olur,çünkü aramıyorum.Sadece Facebook'a bakıyorum.Burdan takip edebilirsiniz.

Ara ara ajandama yazıyorum,inanın el yazısını özlemişim :) Gün geldiğinde oraya yazdıklarımı buraya aktarabilirim.

Size sevdiğim bir şarkıyla hoşça kalın diyorum şimdilik :)


Hiç yorum yok:

Yorum Gönder