Salı, Ağustos 24, 2010

Ne kadar yakınsam o kadar uzaksın...

Senin şehrine,sokaklarına
Daha ilk adımımda sızladı içim.
Seninle yüz yüze gelebilecek cesaretim yokken,bu sızı canımı yaktı...

Geçmiyor...Denedim...
Yolun sonuna geldim ama bitiremedim...

Sana kilometrelerce uzak,
Alışmaya çalışırken,
Bir kaç sokak ötede olmak,
Aynı havada üşümek
Bu kadar ağır gelebilir miydi?

Geliyormuş meğer...
İnsan,yakınındaki uzaklıkta daha da kahroluyormuş meğer...

Bu ev bile sen...
Odam sen...

Nasıl özlemiş(im) bilsen...

2 yorum:

  1. Buralardayım ben kayboldum ağır bir aşkı kaldırmaya çalışıyorum yine..
    delikiziucukirikkalemi.blogspot.com
    Dahah acıklı hikayelerim var.. Seninle aynı kaderi yaşıyoruz hissi var bende ..
    not: şekellikk :)

    YanıtlaSil
  2. ne güzel olmuş, özellikle sonu..

    YanıtlaSil