Çarşamba, Haziran 02, 2010

Yıllar sonra...

-Görmeden inanmazsın,aslında bilirsin ama konduramazsın...Tahmin ediyordum bende ama tahmin etmek ile kabullenmek ve bunu görmek o kadar farklıymışki...-

Üç  yıl oldu sanırım hayatımdan  çıkışın.Ama tam 11 yıl önce girmiştin hayatıma.Sanki az önce tanışmışım seninle,ilk kez görmüşüm gibi net hatırlıyorum.Çocuktum.Seninle büyüdüm ben,beraber büyüdük...Senden öğrendim her şeyi.Sevmeyi,ihaneti,kahroluşu,nefreti,intikamı,affetmeyi...İlk aşkımdın belki de son bilemiyorum sevmedim ki başka kimseyi öyle...İlk öpüştüğüm,ilk içimi titreten,ilk canımı acıtan...

7 yılım gözümün önünden geçiyor şimdi.Adını sayıklayarak geçirdiğim günler,seni beklediğim geceler...

Kızgınlığımı görünce unuttuğum,bir tek gözlerine dayanamadığım,acaba görür müyüm diye sokağa çıktığım,geçer mi diye pencereden bakışım...

Saçma evet!Çok saçma...Ben istemiştim bunu.Seni çok sevdiğim halde bir daha güvenemeyeceğimi bile bile,sen yanımda olsan yapamazdım diye askerdeyken senden ayrılışım.Sonra dayanamayıp yine benim dönüşüm ve yine aptallığımdan senden kaçışım!Benim suçum,senin değil!Şimdi ağlamak yersiz.Boş!

Hep derdim arkadaşlarıma, bir tek evlendiğini görmeyeyim.Bir tek artık başkasına ait olduğunu görmesim gözüm,sokaklarımdan geçmesin bu şekilde!

Görmemişim...Duymamışım bu zamana kadar...1 sene olmuş evleneli.

Bunu yazmak bile nasıl zor geliyor elime,nasıl zor geliyor söylemek dilime...

Senden başkasını eş görmemiştim ruhuma,bedenime.Bir tek o olmalı demiştim.Kurduğum hayaller geliyor şimdi aklıma.Şimdi hayallerim başkasına gerçek...

Keşke böyle olmasaydı diyemem ama keşke giden sen olsaydın benden.Şimdi  daha az acırdı canım...

Güzel gözlerin hep mutlu baksın... Mutlu kal..

-Şimdi öyle zor gelicek ki her yeri seninle dolu şehre gitmek...

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder