Çarşamba, Mayıs 05, 2010

Gün doğumu...

Uzun zamandır yapmıyordum böyle.Gün ışığını görmeden uyuyamayan hale geldim yine...Oyalanıcak çok şey buluyorum.Aslında uykum yok değil,sadece düşünmek istemiyorum...Sızıp kalmalıyım yatakta.Aklımı kurcalayan şeyler olmamalı,bir sağa bir sola dönmemeliyim.

Gün doğarken değişik oluyor kokusu...Bana mı öyle geliyor bilmiyorum.Sonra kuşların sesi...Seviyorum bunları duymayı,hissetmeyi...Şimdi yatağımda üstüme örttüğüm yorganım,kucağımda bilgisayar,açık olan pencereden sızan soğuk ama kendine getiren hava...Sigarayı çoğaltmışım farkında olmadan.Bunu içtiğim sigara sayısından değil,nefesimin kesilmesinden anlıyorum.Ama şuan soluduğum hava öylesine taze geliyor,öyle doluyor ki ciğerlerime yenileniyorum sanki...Düzeliyor soluğum...

Kıbrıs geliyor sonra aklıma...O lanet ettiğim yer.Özlemem ki burayı dediğim günlere sövüyorum şimdi!

Gün ışığını görmeyi,pencereden çıkıp içime çektiğim havayı özlüyorum.Yarım kalmışlığın ya da aptal bir düşüncesizliğin yaşattıkları bu.Bilmiyorum.Ama özlüyorum her şeyi ile...


Bugün,sevdiğim bu havada seni düşünerek uyumak istiyorum.Gözümü kapattığımda yanımda olduğunu hayal ederek...Nedeni yok.Olmasın...Sadece benimle ol.Zerre kadar umrumda değil kim olduğun,telaşın ya da amacın.Bilmek istemiyorum...Olmanı istiyorum sadece...Uyumayı...

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder