Salı, Ekim 06, 2009

Varlığınla,hayatıma kattığın anlama "Sana" teşekkür ederim..


Yüreğinin güzelliğine kapıldım önceleri..Hani böyle bir insan nasıl olabilir ? Nasıl şans eseri girebilir hayatıma ? Diye sorgularken sende buldum kendimi..

Hala birşeylerin boşluğunda ilerlediğimi düşünmek yormuştu beni.Yüreğim kaldıramazdı aslında başka bir yüreği.Bu bir benimseme meselesi.Ve senin yüreğin o kadar hoştu ki,kapısını aralarken tereddüte düşüyor insan.Bağlanmaktan korktum o güzel yüreğine..Sonucunda acı yaşayabilme ihtimalini düşünerek..Senin canını acıtmıştım,farkındaydım.Söylediğin sözlerin benim de canımı bu kadar yakabildiğinde anladım..Kısa bir sürede sana nasıl alıştığımı farkettim.Telefona giden gözlerimin cevap gelmeyeceğini bile bile bakması ama yüreğimin senden gelebilecek tek harfe ihtiyacı olduğunu anladım..Her gece seninle uyuyakalmanın ve her sabah seninle uyanabilmenin mutluluğundan yoksun kaldığım 3 günün sonunda,böyle olmanın daha acı verdiğini anladım..Yine bir sabah hatta sabahın körüydü mesaj yazdığımda :) Hemen cevap vermiştin..Benim hırçınlığıma o kadar şevkatli açmıştın ki kollarını,sana tekrar hayran kalmamak elde değildi..


Şimdi alıştığım o sesini duymadan kendime gelemiyormuşum gibi hissediyorum..Bir bedende can bulmak böyle birşey olsa gerek..Ben seninle tekrar can buldum bu hayatta..Ki bu yüzdendir "CAN" ım diye seslenişlerim sana..

Ve ne güzeldir ki bu yüreği hissedebilmek,uyurken yanındaymış gibi uyuyabilmek..Uyandığında yanağına bir öpücük kondurur gibi uyanabilmek yeni güne,mutlu..


Sevdiceğim,hayatıma anlam, yaşamıma sevgi, günüme güneş, geceme ışık, kalbime ritim kattığın için ve en önemlisi BENİM olduğun için..Seni Seviyorum..


İyi ki varsın..:)

4 yorum:

  1. bir sevgiliye yazılabilecek en güzel cümleleri ne de güzel yazmışsın..Aşk böyle bir şey işte sen farkında olmadan en güzel kelimeleri söyletebiliyor insana..

    YanıtlaSil
  2. @şekellik çok haklısın..Ve çok teşekkür ediyorum güzel yorumun için..:)

    YanıtlaSil
  3. Çok şanslı bi çocuk sevdiğin kişi! ;) Yazdığın cümlelerin her biri parmaklarından değil yüreğinden dökülmüş.
    Demek ki o çocuk da seni deli gibi seviyor ve değer veriyor ki senin böyle deriiiin ve anlamlı cümleler kurmana sebep olabilmiş. Yüreğine sağlık.

    YanıtlaSil
  4. Bende çok şanslıyım yanımda olduğu için :) Seviyor ve seviliyor,biliyorum..Teşekkür ederim seninde o güzel yüreğine sağlık..:)

    YanıtlaSil