Cumartesi, Ağustos 15, 2009

Yıllar yollar....


İnternet radyomu açayım da bu akşam radyo dinleyeyim dedim..Eskiden alaturka radyolarımızda cızırtılı dinlediğimiz hatta zor anladığımız için çoğunu uydurduğumuz şarkıların tadı yok elbet.Olmayacakta ama buna da şükür..Neyse..

Süper fm çıktı ilk bahtıma ( yazıya da adapte olamadan msnden dürtüyor benimki,zaten turuncu görünce onun şeysini içim bi kıpraşım yaşıyor..neyse oyun oynuyormuş :P ) Çıkan şarkıda seneler öncesinin içimi acıtan İzel şarkısı..Ha bu şarkıyıda yine seneler önce bu radyo istasyonunda dinlerdim:)) Tesadüf mü? Yoksa seneler değişti onlarmı değişmedi bilemem:)) Şarkı da, İzel Galibi sennnn sebebide sennnnn..:)) Şimdi güldüğüme bakmayın o zaman zır zır ağlardım dinledikçe bu mereti...Yahu bide ilk aşkımdı şuan üzerinden 10 yıl geçti bi 6 yılım ona aitti..Şuan da görsem bi tuhaf olur içim.He birşey olacağından değil ama alışkanlık heralde..Aynı sokaktayız..Sürekli görme ihtimali ile hiç görememe şansı arasında o kadar çok gidip geliyorumki..Ortaokula gidiyodum o zamanlar la o da liseye..Çocuktuk :)) ( Yahu süper fm aşmış kendini,güzel şarkılar çıkıyo..Nilüfer çıktı şimdi; ağlama yüreğim yar gelmez,gelse de artık fark etmez..Oyyy be tam tuz biber:) ) Ben perdenin arkasında beklerdim okuldan gelişini,evine gitmek için mutlaka bizim evin önünden geçmesi lazımdı,ama bilirdi hep orada olduğumu bakar ve pis bir sırıtışı vardı onu gösterir benim surat trafik lambası utancımdan ne yapacağımı bilmez ama yapacağından da geri kalmaz merve :)) Şimdi herşeyin cılkı çıktı..O zamanlar gizli gizli mektuplar yazılırdı..Benim manyaklık o zamanlardan belliydi tabi ev numarasını bulmuş arardım hep sesini duyar kapardım..Bu benim için dünyanın en mutlu edici olayı olurdu..Bilirdi benim olduğumu pislikte yapsam kızamazdı:)..Onu ilk gördüğüm gün hala gözümün önünde..Bordo bi gömleği,siyah kotu vardı üstünde.Saçları hafif uzundu.Uzun saçlı erkek oldum olası sevmedim ama ona yakışıyordu yahu..Ya da insan sevdiğine herşeyi yakıştırıyordu..Bilemem..İlk gördüğüm gün kuzenim olan o şirret hatuna ki adını anmak istemem,demiştim..Ben bu çocukla tanışıcam diye..Yaptım yaptım yedim o haltı:))

Mahalle aralarında buluşurduk bi kaç kez çok değildir bizim burada pembe çarşı o zamanlar istanbulun akmerkezi gibi bi yerdi:)) oraya giderdik..Hatta 99 yılı deprem olduğu zaman uyku sersemliği ile kendime gelmeye çalışırken gözüm ilk onu seçmişti sokakta..O da hemen bizim evin önüne gelmişti höhhhh beee :) Akabinde dışarda yattığımız gecelerde o da karşımda olurdu hep görürdüm..Hatta benim canım eski komşum canancığımla gecenin bi vakti markete kaçar ayağıyla görüşmeye çalışırdık..Velhasıl böyle çocuksu çocuksu gül gibi geçinirken araya nifaklar sokanlar oldu tabi..Yalan yok o zamanlar daha güzeldim be :)) Bir bakan bir daha bakardı hani o cinsten ama yaşlandık bir bakan bir daha bakmamak için kaçıyor ahaha..neyse:)) o da yakışıklı Allah var yani :) Milletin saf salak sözlerine inanarak pes ettim ve ayrılmak istemiştim.Sallamıyorumda ha..Aman o kimki..Bitsin umrumun ucu değil yani..Fifi diye geziniyorum..Bide onda da bu haller şeytan görsün lan yüzünü diye sövüp evime gitmiştim..Ertesi gün,zafer plaza yeni açılmıştı o zamanlar,görmeye gidelim dedik..O şirret kuzenim ve diğer kuzenimle beraber..Neyse ilk şiiret kuzenle buluştuk. Hatta hiç unutmuyorum saatini vermiştik tamir ediliyordu..
Bana dediki: -Merve şimdi X'i bi kızla el ele görsen naparsın?
-Valla ikisininde ağzına mıçarım.Saçlarını başlarını yolarım dedim..

Ama buldun yapabiliyosun:))))Şom ağzını açtı bu pislik gördük tabi..

Tam zafer plazanın önünde fıskiyelere bakıyoruz salak salak ilk defa görmüş gibi diğer kuzeni bekliyoruz.O zamanlarda zafer yeni açıldığı için önünde uzun kuyruk oluşurdu bilenler bilir..Bizim şirret döndü dediki:
- Merve bak X burda ve bi kızla beraber!
- Hadi lan ordan:D Demeye kalmadan arkamı döndüğümde X ile göz göze geldik...Ben buz kestim bi an kaldım öyle ve sonra gerisin geriye arkaya:)))) Ağzım açık..Ettiğim küfürlerin haddi hesabı yok.Ulan diyorum daha dün ayrılmasam bugün sevgilisi olarak görcektim karşımda bunları..Neler geçti içimden anlatamam ve bunlar 10 yıl önce olanlar :)

Ben o günden sonra bağladım karaları,girdim depresyonlara çıkamadım kaç ay ya :)) Salya sümük ağlamalarımmı,müzik dinleyip anırmalarımımı,gece onu düşünerek uyuduğum yetmiyor gibi sabah kalktığımda ilk aklıma gelenin o olduğunu idrak edince kafamı yastığa geçirişimimi desem ne desem size??..Hakkat zor günlerdi..Şimdi çok rahatlıkla konuşabiliyorum ama o yıllarım tam ergenlik ve hayatı yeni yeni anlayabilme yıllarımdı ve benim hep X ile olan düşüncelerim depresyonumla geçti..Hasarları da kaldı tabi..

Ama koymuştum kafama..Ne yapıcam ne edicem Xi yeniden elde edicem bu yaşattıklarının acısını feci çıkartıcam ondan diye..Yaptım da be..Yani peşimden fena koşturdum..O günlerde beni öyle pek sallamadığını itiraf etti.Ve zaferde gördüğümde bir ona bir kıza tokat atıp gideceğimi düşünmüş her an nasıl toparlarım diye aklından bir sürü senaryo geçirmiş..Anlattı işte be :) Ama sonra acısını o da çekmiş.Bana ettiğini çekmiş başkasından..

Lisedeyim bu X okul çıkışında..Evin önünden ayrılmaz zaten..Mesajlar telefonlar kesilmez..Melaike kesildi yani:)) Ben tabi ona hala sırılsıklam aşık ama pas vermiyorum sözde :P Sonra dayanamadım tabi..Baktım hakkat artık duygularını gösteriyor..Bu sefer emindim..Bundan sonrası güzeldi bizim için.Güzel şeyler yaşadık.Artık herkes biliyor.Rahat rahat dolaşabiliyorduk el-ele..O benim canımdı..Bende onun canı..İlk yazdığım mektupları gösterirdi ara ara şaşırırdım hala nasıl saklıyo diye:) Ondan beklenmeyecek performans çünkü:P ( Ya..Salı gününden beri ilk sigaram..efkar yaptım..:) )


...



Onsuz olamazdım..Kalbimin en büyük sancısı..Çok büyük sevdim onu..Kimse olmaz onun gibi olamaz..Herşeyi göze alabildiğim tek insan...Herşeyimi paylaştığım..Beni en iyi bilen..En çok onun yanında mutlu olduğum ve o an ondan başka hiçbirşeyin öneminin olmadığı,dünya yansa çökse umrum olmayan..Sadece o..o'ydu işte..


...

Askere gitme vakti gelmişti..Parça böylemi kopar insanın içinden..Koptu işte..Alışmışım yahu benim olduğu zamanlarda olmadığı zamanlarda onu hergün görmeye..Şimdi bu kadar uzun ayrılık zor gelicekti..Biliyordum..Ona ait bi ajandam vardı.Hergün yazardım..Tek tek gün sayar,onsuz her güne lanet okurdum..Hoş cep telefonu vardı yanında,aramadığı gün mesaj yazmadığı saat yoktu..Ama görmemek zorrr..Zorr...Bende o zamanlar öss sınavına hazırlanıyorum işte..Hatta sınava girdim çıktım berbat zamanlarımdı yıl 2004..Kıbrısı yazacağım belli oldu..Yani o askerden gelse bile ben ondan çok uzakta olucaktım.Bir kerede beni aldattı ya,güvensizlik diz boyu..Bu kadar ayrı kalmak yorucaktı ki yormaya da başlamıştı..Bitti dedim..Olmayacak canımın içi..Uzaktan sevmelere alışık değilim..Söz konusu sensin..Sana uzak kaldıkça yüreğim daha çok acıyacak..Bitsin ki daha az acı çekelim..O gitmemi istemedi..Yani okuma dedi..Ne kadar sevsemde onu ne kadar ölsemde aşkından bunu yapamazdım..Ve o askerdeyken bıraktım onu..Bana geçmişin acısını yaşatıyosun dedi..Evet bu onun yaşattığı güvensizlikten kaynaklıydı tabi ama böyle olmalıydı..Ayrıldık..Tabi bi kaç ay geçti ben kıbrıstaydım dayanamadım..O da..Barıştık..Ama ne zaman dönsem kıbrısa içimde bi ateş kalıyodu onu bıraktığımda.Aslında şüphem yok sevgisinden ve beni aldatacağını artık düşünmüyorum ama içimde de beni yiyip bitiren bir -ya? kelimesi duruyor.Yani yine olmadı ayrıldık..Ve bu sefer sondu..Biliyordum..Ben bursada değildim bu yüzden belkide onu daha az görmek daha farklı insanların hayatımda olması onsuzluğa alışmamda daha rahat oldu..İyimi ettim o zaman kötü mü ettim bilemem..Ama o an öyle olması gerekiyordu..Ah benim salak kafam..Askerliğinde yolladığı resimleri mektupları bir çırpıda yakmıştım..Şimdi elimde ona dair en ufacık birşey yok..Benim ona yazdığım günlüklerim ve anılarım dışında...


--


Kader mi diyeyim ne diyeyim bilmem,2 senedir en fazla 1-2 kez görmüşümdür onu..Cananın dediğine göre nişanlanmış..Bilmiyorum ne kadar doğrudur..Evlense elbet haberim olurdu.İlginç yahu..:) Hayatımda ; evet evlenebileceğim tek insan! dediğim kişinin nelerini düşünüyor konuşuyorum..Kaybetmekten en çok korktuğum insanı bilerek ve isteyerek kaybettiğim gibi işte..Yine de evimin önünden parmağında yüzük,kolunda bir başkasının olmasını görmek istemem..İstememmmmmmm..İstememm..:) Onunda istemeyeceğini biliyorum..Ama elbet karşılaşacağız..Ve davetiyelerimiz bile birbirimize ulaşacak belki..Ahh..Sadece Ahhh diyebiliyorum işte...Nerden hatırladım be seni :)..


---

Aslında ben bugün bunu yazmayacaktım ya:)))) Hem burada niye paylaşıyosam ilk aşkımı:P Bilmem...Bir şarkı nelere kadirsin,nerden nereye getirdin be :)))

Ha bu arada,bu altta turuncu ışık yanmadı nereye kaçtı acaba diyodum da.Ah düşünceli eşşeğim bana geçmiş olsun diyebilmek için gelmiş nete :)) Bu da fena ya..Bakışları da X e o kadar çok benziyorki..Sadece bakışları değil tipi falanda hatta konuşmalarıda :)) Hiç sevmem aslında benzetmeleri ama şimdi farkına vardım benzerliklerinin ve ben bu yüzden mi hoşlandım bu eşşekten acaba dedim :))))))


Şimdi çıkan şarkıya da bak..Aşk kadın ruhundan anlamıyor..Anlamıyor tabi :))) Ya da benim ruhumdan anlamıyor...Esramın deyimiyle,aşk neredeysen çık dışarı :)))

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder