Cumartesi, Ağustos 15, 2009

Deprem..deeeppppprrreeeemmmm ıııyyyhh...


Yahu bende mi bişey var yoksa kafayı mı yiyorum:D
1 saat önce hemen hemen şu salak facebooktaki yoville oyununda kurnazlık yapimm derkene Allah bir sarstı al sana kurnazlık der gibi..Naptığımı şaşırdım.
Sövdümünün yer küresinde her gittiğim yer deprem bölgesi:)) Kütahta..Ya ne sallandık geçen dönem..Bir ara psikolojimiz bozuldu cümleten bi kaç arkadaş kaçtı memleketlerine..
Simavda olmuştu orda da 5 şiddetinde..Sabah 7 mi neydi..Anam bi kalkarsın zangır zangır oynar heryer..Yan yatakta deniz( bu benim deli oda arkadaşım:)) hatta canımın içisi:))) o da uyandı:
- Merve ne oluyor ya?
-Deniz deprem kalk hemen dedim.Salak ben kalksa sanki çok bişi olucak.Kız mersinli anacım deprem nedir bilmez.Ben 99 da da sallandım gerek bursa da da bir o yana bir bi yana sallanıyorum..Neyse ona kalk dedim ama ben kalkar kalkmaz ayağım uyuşmuş ne bileyim daha önce hiç uyuşmadıki! küüüttt ayağımı bazanın köşesine vurmayayımmı! Zaten uyku sersemiyim ki ben çok çarparım ayağımı,( bi gün o küçük parmağım infilak edicek piyuuu diye kendi düşücek kalıcam dört parmak demedi demeyin..) Deniz koluma girdi ama ne hacet kız benlemi ilgilenecek depremin nasıl olduğunu mu algılayacak..Neyse deniz bi kolumda ben de sandalyeye tutunayım dedim..... tutunamayanları bilirmisiniz:D ahanda ben valla bilirim,tutunamadım küüüüütttt sol göğsüm sandalyenin sivri kısmına girmesinmi..anammmmm öldür beni yaşamakk istemiyorummm senden ayrıı bu çileyii çekemiyorumm:/... Hadi ayağım uyuşuktu ama bu göğsümün acısı içime oturdu..Neyse gülsemmi ağlasammı arasında gittim geldim bizim salak yurt kızlarınında ayıla bayıla seslerini duyuyorum bi yandan..neyse bu halde kapıya ulaştık bakındık sakin olun kızlar falan dedik,sanki biz sakiniz ya ahaha:D neyse.. geçtik oturduk beş dakika daha bilgisayar başındayım anam o ne bir daha salladı..biz sigara cep telefonu cüzdan ve üstümüze bi hırka aldığımız gibi indik aşağı..Yiyosa inme sürekli sallanmaya başladı çünkü..Baktık yapıcak bişey yok çıktık odaya..Anam benim bi yandan parmağım ağrır bir yandan göğsüm..Ulan ne oldu diye bi bakayım dedim..Oturup ağlayasım geldi halime.Parmak desen kendinden geçmiş kapkara olmuş morluktan.Göğsüm desem baya bi kırmızı ve kan oturmuş resmen gören amaneynn diyo kaçıyodu..Ama geçti geçti..Ve o gün itibariyle bir sürü depreme şahit olduk emetciğimizde..Zaten manyak derecede deprem bölgesi..Bizim tuttuğumuz evde deprem evi diye geçiyo :)))

Neysem..Şimdi de ne güzel yatıcaktım ilk önce bi uğultu tarzında bi ses geldi ben otobüs neyim geçiyo sandım..Anam sonra zııınkkk diye bir vurdu gitti..Koştum:
-Annneeee deprem oldu hissettinmi?
-Yok kızım lambalara bak lambalara onlar sallandıysa deprem olmuştur yoksa sana öyle gelmiştir.

Öyle tabi,bizim evde deprem ölçme aracı lambalar..Küçücük efe bile lambaya bakıyo sallanıyosa deprem oluyo diyo..Annem psikolojisi işte:))) Acaba cidden bana mı öyle geldi dedim ama baya bi hoplattı be..Baktım kandilliye..Nilüfer - Çalı da olmuş deprem..derinlik 2.9..Şiddet 3.2....Allahtan uzun sürmedi yoksa binacak hoplar yerin dibinide boylardık...

Oy anam oy..Bende ömür kalmadı gidecek artıkkk...

Kütahya da ayrı deprem bursada ayrı deprem var bende bi pislik ama hadi hayırlısı..

Lazım olur belki..Son dakika depremleri hemide ışıkaranın eski yerinden güvenilir yani;) Tıklayınn..

Yatıcam ya artık..Valla yatıcam..Uyumak istiyorum..


DN: Ya 10 sene de olucak 2 gün sonra..Oyyyyhh..

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder