Pazartesi, Temmuz 20, 2009

Sensiz Anlamsızlığımı Anladım,Dön!..

Gece gece yine kaldım şu bilgisayarın başında.Yatıcaktım ben ya..Zaten iki gündür uyku tutmuyor bari bu gece erken yatayım yarında pazartesi bak erkende kalkıcaktım ama cık cık cııııkk..Yine olmadı..

Sövesim geliyor be :) Şarkıya mı? Hissettirdiklerine mi? Yoksa hal - vaziyetime mi? Şaşırdım...Hadi hepsine söveyim ben hazır aklımdayken!

Bak esniyorumda deli gibi..Bir tane daha sigara yakasım geliyor içimden ama zor geliyor bir daha diş fırçalamak:) Zaten sigara yasağı zamazingosu geldi iyice stres etti ona da efkar yapıp cila yapıcam üstüne...

Ha neydi konumuz?Saptırmayalım lütfen.." Sensiz anlamsızlığımı anladım,dön !" demek istedi yüreğim..Bide gel bunu anlat beynine..Nuh diyor peygamber demiyor..(Nuh ta peygamber değilmi zaten Allah aşkına? Herneyse..) Özledim,özlenildin,özleniyorsun..Ama böylesi daha az acı veriyor..Yoksun diyorum hayatında işte..Farklı yerlerde farklı insanlarla ama aynı zaman diliminde belkide aynı şeyleri düşünecek ve yapacak oluyoruz.Biliyorum.Ya da tam tersi olaylarda işte..Ama birbirimizi görmüyor duymuyoruz.Belkide görmemeye duymamaya çalışıyoruz..Benim tercihimdi bu.Pişmanmıyım? Asla..Aksine verdiğim kararın çok yerinde olduğunu düşünüyor bir yandan da kendi gücüme şaşırarak hayretle bakıyorum..Ben bunları yapabilecek güçtemiydim yada bu duruma nasıl geldim hatırlamıyorum...Bana başka tercih sunmamıştın ya da giderken gitme kal dememiştin..Yani sen beni istememiştin.."Ben her engeli aşardım aslında.." Sen isteseydin! Ah be yürek yaram..Yazık oldu bize..




Bana bakmasan da oradasın, görüyorum seni.
Ah benim sevdasında bencil yüreğinde sağlam sevdiğim
Kalbime gömdüm sözlerimi ceset torbası oldu yüreğim
Tıkandığım o an,
Elimi nereye koyacağımı şaşırdığım an işte
Aklımdan o kadar çok şey geçti ki takip edemedim.
Ellerim boşlukta, ben darda kaldım.
Ellerim buz gibi, ben harda kaldım
Bir senfoni vardı kulağımda çalınan
Bitti artık hepsi…
Köşeme çekildim
Hani hep kaldığım köşeme.
Bakış açım belli oldu yine:
Geride kalan ardından bakar gidenlerin
Bir meltem olacak rüzgârım dahi kalmadı benim
Dağlara çarptım her esişimde
Yollara küfrettim her gidişinde
Demiştim sana hatırlarsan:
Önemli olan zamana bırakmak değil, zamanla bırakmamaktır
Şimdi bana geçen o zamanın unutulmaz sancısı kalır
Gittiğim eğer bensem söyle bana kimden gittim?
Sende yoktum zaten ben,
Ben yine bende bittim


Demiş Nazım usta..Ne güzel de söylemiş değilmi?..

Yine konu dağıldı ama olsun hoş oldu..

Şarkıma geçiyorum...Dinle...


Hiç yorum yok:

Yorum Gönder