Perşembe, Temmuz 16, 2009

Akla zarar olacak!


Hemen hemen 4-5 aydır dinliyorum Cüneyt Ergün'ü..İlk dinlediğim Bilinmeyen Saat Uygulaması isimli şarkısıydı..Güzeldi,değişikti.Şuan ki bilindik şarkıların tam aksine farklı yorumuyla kendi tarzıyla en önemlisi de bu, iyi şarkıcı olduğu apaçık ortadaydı.Merakımdan araştırdım bu kişiyi diğer şarkılarını da indirdim dinledim,aa vallahide güzel billahide güzel! Ama en kötü tarafı çok az sayıda olması..Yani insan beğendimi daha çok şarkısını dinlemek istiyor.Belki de en iyisini yapıyor sayılı kişilerin bildiği sayılı şarkılarıyla bilenler tarafından gönüllerinin en üst kısımlarında taht kurdu..

Diğer şarkılarınıda daha sonra yorumlarım,şuan bunu dinliyorum ve kelimelerin büyüsüne kaptırıyorum kendimi..

Ne kadar zor bir sözdür; " gitme kal ! " diyebilmek..Söyleyebilenin yüreği büyür aslında,herşeyi geride bırakmıştır çaresizdir! Tek yolu gidene gitme diyerek alıkoymaya çalışmak,sevgisini O'nsuz yaşayamayacağını anlatmak ister bu iki kelimeyle..."Akla zarar olacak!" kadar aşmıştır herşey..Dahası gitme diye çaresizce söylerken aslında karşındakinin gideceğini biliyordur,çünkü O gitmeyi kafasına koymıştur ve sevgili ne dersin umrunda olmayacaktır...Giderken yaşattığı felaketlerin hiç birini bilmeyecek..En önemlisi O'nu kendisine bırakmıştır..Evet en zoru da budur!İnsanın kendisiyle kalmak..Sesinin yankısını sadece yine kendin duymak!..Şimdi kalanın payına zamanla alışmak düşmüştür..Zamanla geçer çünkü..Ama zaman nasıl geçer? O bilinmez..


İşte o güzel şarkı ve sözleri;

Gitme kal
Gidersen aklım karışacak
Duvarların dili olacak
Benimle konuşacak
Gitme kal
Hmmmmmm
Akla zarar olacak
Gitme kal
Bana şiddeti burakma
Bana hasreti burakma
Bana düşman geceleri
Bana beni burakma
Gitme kal
Akla zarar olacak

Gitme kal
Beni kim aklında tutacak
Gece sabah sabah gelip
Lambaları yakacak
Gitme kal
Hmmmmmmmmmm
Akla zarar olacak
Gitme kal
Bana şiddeti burakma
Bana hasreti burakma
Bana düşman geceleri
Bana beni burakma
Gitme kal
Akla zarar olacak

Buradan İndirebilirsiniz..

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder