Cuma, Temmuz 03, 2009

Herşey Sen..Sen Herşey...

Herşeyde Sen Varsın..Hayatımı Meşgul Eden etmeyen her şeyde sen…
Nereye baksam seni görüyorum nerede olsam yanımda seni hayal ediyorum
Bazen Bir Şarkıya dalıyorum otobüste..yolu izliyorum..yollarda seni arıyorum,
O yolların sana çıkmasını istiyorum..
Bir damla göz yaşı süzülüyor farkında olmadan yanaklarımdan..Bir Bakıyorum sen?!
Bir Sigara Yakıyorum..dumanını İzliyorum..
Beraber Hiç Konuşmadan İçtiğimiz Sigaralar Geliyor Aklıma..
Anlıyorumki Senden Sonra Hiçbir Sigara Aynı Tadı Vermiyor..
Resmine Dalıyorum..Hafif Bir Tebessüm ve Kalp Ağrısı Arasında Gel gitler Yaşıyorum..
Hani Şu Çok Güldüğümüz Resminden bahsediyorum..
O Resim Benim En Sevdiğimdi..
Sen Bilmezsin;
Geceleri Onunla uyurum ben..
Sen Bilmezsin;
O Güldüğümüz Resme Bakıp Bakıp Ağlarım ben..

Şimdi..Hiç Bilmediğim Bir şehirde..Hiç Bilmediğim Bir haldesin..
Soğuk mu Oralarda? Üşüyormu ellerin?

Ben..Yine Aynı Şehirde..Hep Bildiğin gibiyim..

Çok soğuk Buralar Gittin Gideli..Ellerini Arıyor Üşüyen Ellerim..
Mervem 31.12.2006

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder