Cuma, Temmuz 03, 2009

Gittin..


Gecenin Bilmem Kaçı..Yine Uykusuzum...
Seninle Konuşmaktan Uyuyamazken..
şimdilerde Seni Düşünmekten Uyuyamıyorum ..
Yoksun..Ne Acı Birşeydir Bu..
Ne AĞır Bir Bedeldir Bu..
Ödeyemiyorum Sevdiğim..Yapamıyorum işte sensiz..
Özlemekmi..Özlemekten daha Beter bu..
Sevgi mi..Sevgiden daha ağır bu..
Kuytulardayım Gittiğinden beri..
gizlerdeyim bilinmezlerde..
Ne Zaman Çıkarım Bilemem..
Ne Zaman Dindiririm Tahmin Bile edemem..
Yağmurların Yaşattığı O Toprak Kokusu Bile Anlamsız Şimdi..
Peki Ya Beraberken Şahit Olduğumuz Güneşin Doğuşu?
Gittin Gideli Bana Hiç Güneş Doğmuyorki..
Sessizim..içimdeki Çığlıkları Belli edemeyecek Kadar Sessiz..
Niye Bu Kadar İçimdesin? Niye Bu Kadar "Ben"sin?!
Benim Herşeyim "Sen" iken..
Zalimlik Bu Senin yaptığın..Bencillik Bu..
Beni Sensiz Bıraktın..Yapabileceğin En büyük Kötülüğü Yaptın Farkında Olmadan..
Hani Gitmezdin..Hani Bırakmazdın beni birbaşıma..
Korurdun beni,Başıma Gelebilecek Kötülüklerden..Hani?
Yoksunki..Kim Koruyacak Beni..Kim Beni Dinleyecek Kim Beni Benden çok Düşünecek..kim??
Gittin işte..
Bitirdin Beni..
Hayatımın Anlamıydın Aslında..
Anlamıyla Beraber O hayatıda Götürdün Yanında..

03:24/20.12.2006

Mervem

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder