Cumartesi, Haziran 27, 2009

Mutlu Kal... Hoşça Kal

Bir gün bir yerlerde farklı hayatlar yaşayacağız .Zaman zaman aklımızdan geçireceğiz isimlerimizi, belki tebessüm belki hüzün hislerimiz olacak. Yine de mutlu kal.

Başka başka sevdalar yaşayacağız; kim bilir? "Vardı" larımız arasında kimi zaman kimliksiz, kimi zaman soy adlarımıza kadar kayacak kişiliklerimiz..Yine de mutlu kal.

Sen, ömrünün bir günü de olsa hatırlayacaksın sahur vakitlerinden birini, ben ömrümün bir günü de olsa hatırlayacağım, oruç tutamasam da bir parça daha muhabbet için tıka basa midemi doldurduğum,sonra da yatamadığım sancılarımı...Yine de mutlu kal.

Yıllar sonra, çocuklarımızın "nostalji" adı altındaki koleksiyonlarında, İlhan Şeşen'in o kaseti yer alacak ve dinleyecekler, "Neler Oluyor Bize?" parçasını, dinlerken de hissedecekler bizim gibi. Yine de mutlu kal.

Tut ki, bu başlamadan bitişi ,farklı insanların ağzından -aşk hikayeleri- arasında duyacağız; kim bilir? Yine de mutlu kal.

Ben, artık kırmızı ruj sürmeyeceğim; sen kırmızıyı sevmeyeceksin. Yine de mutlu kal.

Ben alıp başımı dağ evlerine, sevdama çözüm getirmek için gidip, serim kısmıyla dönmeyeceğim;sen dağ evindeki bir kızı kurtlar, köpeklerle korkutmayacaksın dönsün diye. Yine de mutlu kal.

Ben ocağa koyduğum makarna suyu ardından uyumayacağım; sen makarnayı yapıp uyandırmayacaksın beni. Yine de mutlu kal.

Emanet değildin bana ama, şimdi emanet ediyorum başka bir yüreğe seni. Kendim gibi dağınık olmadı sana karşı hislerim. Sen yalnızca sen gibi anılacaksın, dilimden dudağıma geçen ifadelerimde ve ben artık hiç ben olmayacağım sevdalarımda. Yine de mutlu kal; hoşça kal...



Binnur Edisan

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder