Pazar, Ekim 16, 2011

Kış,kışşş!

Bu yaz ne çabuk geçti yahu.Size nasıl geldi bilemiyorum ama sanki gösterip kaçtı zalım :) Tabi bunda yaz okulumun katkısı küçümsenemez ama anlamadı ben:/

Hiç sevmiyorum şu soğuk havaları.Bugün boğazlı kazak giydim mecburiyetten ama boğuluyordum.Bir daha tövbe giymem:)

Yine en az mayısa kadar kıçımız donucak malesef.Kat kat giyinmeler,karlar arasında titreyerek sigara içmeler,yağmurlar,çamurlar,kar topu savaşları sezonu açıldı.Kim ne isterse yapsın ama bana bulaşmasın mümkünse.

Bana göre havalar değil bunlar arkadaş.Ben,denizin kenarında güneş yakarken;yanında gazoz içmeyi seven insanım.Akşamları da hafif bi esintiyle balkon ya da mümkünse deniz manzarasına karşı demlenmeyi seviyorum.Eve kapanıp kal dört duvar arasında fenalık geçir!Yokk yeaaa...

Alıp başımı gidesim var güneylere hep yaz hep yaz ohh miss...Gerçi fazla nem de iyi değil ama sahilde olduğun sürece sorun yok,kıştan iyidir yine.

Şöyle güney memleketlerinde desti izdivaç falan yapılıyor mu acep? Gitsem iki göbek atsam birini bulsam kendime.Bi taşla iki kuş vurmuş olurum hem.

Bu yaz bu şarkı süperdi bence.Çok hoşuma gidiyor siz de dinleyin efenim (:

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder