Pazar, Şubat 21, 2010

Sezenler olmuş.

Ulaşamazsın, bilemezsin nerede, nasıl olduğunu, seni düşünüp düşünmediğini, hatta belkide hatırlayıp hatırlamadığını. Ama hala canın aynı şekilde yanmaya devam eder. Yara kabuk tutmaz bir türlü, akacak kan damarda durmak istemez.

Seni yerlerde göklerde bulamazlarken,
Bende gizli olduğunu sezenler olmuş...

Bedeninin her parçası hala onun kokusunu taşır, aylar da geçse üzerinden hissedersin ağırlığını. Her parçanda adı, kokusu, tadı vardır. Sesi kulaklarından, tebessümü gözlerinin önünden gitmez.

Dumlu dumluymuşsun yüreğimde..
Kımıl kımılmışsın bileklerimde..
Domur domur ter, ışıl ışıl fer..
Ellerimde gözbebeğimde..

 Gitmek istersin, gidemezsin o istemez. Sevmek istersin, sevme der. Dokunmak istersin dokunamazsın.. Ama hep gidersin, seversin, dokunursun. Canın yandıkça, canı sağolsun dersin. Ayrılamazsın, kopamazsın.

Aramızda dağlar yollar yıllar var iken...
Beni sana sımsıkı sarılı görenler olmuş...
Sargın yaprakmışım dallarına
Yangın toprakmışım yağmurlarına...


Beynin bitti dedikçe, bitmez. Her aşık gibi umut beslersin, o güzel günü beklersin. Beklersin de gelmez. Beklemek de güzel gelir, sevebildiğin için bu kadar büyük mutlu olursun. 


Türkü olmuşsun... Umudummuşsun
Sevdama yarınlarıma...



-Ekşi sözlükten alıntıdır- 


Bu güzel türkü aslında Ümmüşen Gürsoy'un 1999'da çıkan "Nenni" albümünde Derya Köroğlu ile düet yaptığı parça.




Ama ben Zafer Güler'in yorumunu daha çok beğeniyorum.


İyi dinlemeler :)










1 yorum:

  1. "Aramızda dağlar yollar yıllar var iken...
    Beni sana sımsıkı sarılı görenler olmuş...
    Sargın yaprakmışım dallarına
    Yangın toprakmışım yağmurlarına..."

    özlem ile sarılmak. gözlere bakınnca insanlar o aşk ile yanan özlemi görebilmek...

    Zare Gülen'in yorumunu ben de beğendim.

    YanıtlaSil