Cuma, Eylül 18, 2009

Geceler Kara Tren..Geceler..






Bırak beni en kuytu halimde..
Ya öleceğim ya da bakacağım başımın çaresine..
Gece nöbetlerim arttı git gide..
Kaçtıkça kovaladı beni hayalin,
Anılar bir bir taş oldu önümde..
Etme..
Çık yüreğimden..
Git benden..
Ben yapamıyorum, bari sen tut sensizliğin elinden ..
Al götür benden çok uzaklara..


Kimse anlamaz oldu beni..Ya da ben anlatamaz oldum kendimi..
Bir tek kelimelerim var birde düşlerim,
Heba edilmedik hiçbir şeyim kalmadı sevdiğim ya da vazgeçtiğim..
Hesabını soracaklar benden,halbuki hiç bir hesabım kalmadı bu sevdaya dair..
Çoktan ödedim borcumu!Hatta bir sevda borçlu bu hayat bana!..
İstemem!
Kalsın üstü..Seni alsın benden yeter..

Sadece seninle gülermiş yüzüm,bu gözler -ki hani senin çok sevdiğin! -sadece sen varken ışık olurmuş gecelere..Anladım..

Yüreğimden vazgeçtim,
Gözlerimdeki ışığı ver bana yeter..







Hiç yorum yok:

Yorum Gönder