Perşembe, Ağustos 13, 2009

Volkan Konak - Aynalar



ilk gün göz göze geldiğimiz elbiseni çıkar sandıktan
sevgilim !
giyin kuşan...
benze bahar ağaçlarına,
göreyim yılbaşı ağaçları gibi süslendiğini
ışıl ışıl ama yeşil yeşil...

sevgilim,
bu akşam balomuz var
bu akşam en güzel eserler çalınmakta burda
en güzel kadınlar, eli öpülesi hanfendiler var
bir tek sen yoksun
kadınım !

ilk gün göz göze geldiğimiz elbisen balo elbisen olsun
bu akşam,
çorapların örümcek ağından ince olsun,
ayakkabıların taze badem kabuğu gibi narin olsun
bi de boynunda gerdanlığın olmalı
parıldamalı elektrik istasyonları ışıltısıyla.

sevgilim,
ilk gün göz göze geldiğimiz elbiseni çıkar sandıktan
böyle bir akşamda ne münasebet,
böyle bir akşamda bir bayrak kadar güzel ve onurlu olmalı
benim kadınım !


harmanım ben harmanım
kırk satırlık fermanım
yok dizinde dermanım

eyletmen beni
söyletmen beni
ağlatman beni
aynalar aynalar

ister anam darılsın
ister babam darılsın
vuran elim kırılsın

hüznüm sizde görünür
saçım beyaz örülür
yaşarken de ölünür

eyletmen beni
söyletmen beni
ağlatman beni
aynalar aynalar

yüzümde hep çizgiler
içimde hep ezgiler
uçup gitti seneler

eyletmen beni
söyletmen beni
ağlatman beni
aynalar aynalar


Ahh...Aynalar...

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder