Perşembe, Ağustos 06, 2009

Bunlarda gülmelik:))

SARIŞIN ters istikamette araba kullanırken polis durdurmuş kendisini, "Bayan!.." demiş, "Hayrola... Nereye gidiyorsunuz? Okları görmediniz mi?"

"Ciddi misiniz?" demiş sarışın endişeli bir ses tonu ile, "İnanır mısınız o kadar dalgınım ki, bırakın okları, ben Kızılderilileri bile fark etmedim!.."

-----

MÜCEVHERCİYE girip "Pırlanta bakacağız" diyen adam, vitrinden çıkartılan 4 bin dolar değerindeki pırlantayı görünce suratını buruşturur ve "Lütfen en değerli pırlantanızı gösterin" der. Satıcı kasadan bir yüzük çıkartarak uzatır;

- Bu en değerli yüzüğüm. 120 bin dolar.

Sarışın ve çok güzel olan sevgilisi, yüzüğe bayılır. Yaşlı adam çek defterini çıkarıp 120 bin dolar yazar ve izah eder:

- Bugün cumartesi, bankaların kapalı olduğunu biliyorum. Çeki size bırakıyorum. Pazartesi sabahı bankama telefon edin ve çekin karşılığını aldıktan sonra, çekin üstünde yazılı olan telefonumdan beni arayın. Biz de gelip yüzüğü alırız.

Pazartesi sabahı mücevherci yaşlı adamı arar;

- Siz benimle alay mı ediyorsunuz? Hesabınızda hiç para yokmuş!

Yaşlı adam:

- Sen yüzüğü dükkanında sakla ve çeki yırtabilirsin. Sayende şahane bir hafta sonu geçirdim...

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder