Pazartesi, Ağustos 17, 2009

Bingoooo!

Hani hiç kopya çekmemişsinizdir o sınava kadar ve bu kez öyle bi soru gelmiştir ki yapabilme imkanınız yoktur çünkü hiç bişi bilmiyosunuzdur ve yanınızdaki inekten otlanasınız gelmiştir.Keza çevrenizde çatır çatır da kopya çekenler vardır ama hiç bir hoca onları göremez sizde ispiyonlayamazsınız..Tam kafanızı çevirmeye yeltenirsiniz gözetmen dibinize gelir "falanca sınavı kendi kağıdında çöz " diye uyduruk bir laf söyleyip sizin sınıftaki iki paralık karizmanızı ağzındaki sakız gibi çiğner ve pişkin pişkin bakar..Siz o an sınavdan başlayıp ta adem havvaya kadar bir söz güruhunun içine girersiniz ya..Öyle iğrenç bir haldeyim bende..

Bazı dönemlerde insanın başına üstüste kötü şeyler gelir.Bu da mı şu da mı ooo bi sağıma bi soluma olmadı baştan bi de göbeciğime hesabı şeytan açmıştır taramalısını size saçıyodur..Aşağı tükürsen sakalll yukarı tükürsen bıyıkkk sağa dönsen sivilceee sola dönsen abzürt bir ize rastlarsınız.

Hayat o an dursa,siz alsanız elinize mendilinizi tey tey teyyy başlasanız halaya!

Sıkıldım sıkıldım bellidir yazılarımdan..

Geçen dönem bittiğinde kaçar adım,arkamı tutarak koştum memleketime..Zira daha fazla bişey girmesin diye!!Kötüydüm..Milleti düşünerek yaptığım işten benim zararlı çıktığım üstüne üstlük haketmişim gibi bir tavırla karşılaştığımda hiç ummadığım kişilerden bi tarafımda patladı tabi..Hatunun gönül şeysi için parçaladım kendimi,sevdiğim adamın karşısında abuk bir duruma düşmek zorunda kaldım yetmiyormuş gibi bunu bile bile yaptığım cevabımı aldım ve beter olayım ben durumuna getirildim.Hadi Merve dedim..Çekik gözlülerin dediği gibi bi tarafa giren şemsiye açılmazmış geç bunu...

Tüm umudum bu yaz aylarıydı.Adam gibi tatil yapamadım.Bi kaç gün nefsimi körledim sadece bu da yetmedi..Yeğenim oldu Allah'a şükür tek güzel olayım bu..Güzeller güzeli Tuana'm..Onun haricinde iğrenç bir tatil..Burun ameliyatım acım sızım cabası.

Şimdi bitiyor işte tatil..Amannn bitsin ya..Okul açılsın artık..Kendi evime kurulayım..Kızlarla yapılacak pis dedikodular var :))))) Gezicem eğlenicem içicem bilumum dibine vurucam herşeyin..Bu can sıkıntısının acısını Emet'te çıkarıcam..

Ha bi de duyumlarımdan benim herif pek bi yakışıklı olmuş,tarz yapmış falan filan..Öğretmendi hep takım elbise dolanıyodu.Sadece akşam dışarı çıktığımızda rahat kıyafetlerleydi.Şimdi askerlik çıkınca bu ara sivil takılmasından ötürüüü kendine gelmiş.Hoş ben hep beğeniyordum onu da..Millet anca anlamış içindeki cevheri:)) Ama yedirtmezler..Benim lan o...Her ne kadar kendisinin sevgilisi olsa da :)))) Sevgilisine boynum kıldan ince ama o olmayınca benim herifim:)) Arkadaş geçiniyoruz bu şekilde de pek iyi anlaşıyoruz.Pek düşünceli de yavrummm:)))) Napimm..Olmayacak bişey ama onunla vakit geçirmek hoşuma gidiyor.Eğleniyorum,mutluyum yanında ötesi yok..Zaten sevgili olsak şaşarım uzun zamandır aşk hayatım deniz seviyesinin altında.Ya ben isterim olmaz,ya da ben istemem.Bu ara biri var mesela ama umarım okumaz bu yazımıda:D ısınamadım..İyi hoş biri ama olmayınca olmuyorrrr...Napalım yaş 23 olmuşsa..Bunun daha 4 senesi var.Eğer o kritik 4 seneyi de böyle geçirirsem evde kaldığımın resmidir..O zaman kör topal buluruz birilerini:))


Ya nerden nereye geldim..Öyle işte canım sıkılıyor çok bu aralar..Zevk alamıyorum hiçbirşeyden..Blog harici tabi:))

Şarkı söylemek istiyorum efendim,sesim ne duyunca kaçılacak cinsten ne de hayran olunacak.Orta karar..Ki sizde duyamayacağınıza göre istediğim gibi çııığıırabilirimmm olllleyyy:D

Sevdan ile düştüm yaban elleree....Dalıp çıktım ateşlere külleree..Giyinde bir çarık gel ardım sıra dağlara yollara çöllere...

Diyardan diyara bir yol,sor beni yarim yarim..
Bul beni yarim yarim..
Gör beni yarim yarim..
Ah benii benii:)

Sen kalem ol ben de kağıt,yaz beni yarim yarim..
Çiz beniiii yarim yarimm...
Çöz beniii yarim yarimm..
Ah beniii...Beni..:)


Kurban olamm kalem tutan ellere...Dertli dertli name çalan tellere..Yanık yanık türkü diyen dillere,dağlara yollara çöllere...

Diyardan diyara bir yol sor beni yarim yarim..
Bul beni yarim yarim
Gör beni yarim yarim
Ah beniii benii..

Sen kalem ol ben de kağıt yaz beni yarim yarim...
Çiz beni yarim yarimm..
Çöz beni yarim yarim..
Ah beniiiii benii......

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder