Pazartesi, Temmuz 06, 2009

Volkan Konak - Feriğim Fidanım (Yeşil Eriğim)




Yaşanmış bir Öykü
Memleketler içerisinde bir güzel memlekettir Türkiye
Yedi bölge Yedi iklim
Ama Türkiye ‘ de kadın olmak zor zanaattır
İmkansız değil ama zor
Sevdim bir kadını hudutsuz , taze
Yüz bin kere yüz kilometrece dümdüz
O sizi sevmeyebilir olsun
Efendim elmayı seviyorsunuz diye
Elmanın sizi sevmesi şartmı ? Değil ;
Ama isterdim sevmesini
Olsun …



Yeşil eriğim benim
Ben içine hapsolmuş çekirdeğinim senin
Hapiste günler ağır geçer diyorlar
Olsun olsun be ben vazgeçtim hürriyetimden
Yeter ki yetim bir çocuk gibi bırakma yüreğimi gülüm
Zira sensiz bu can bir yüktür yüreğime Sevgilim
Kaldır öpülesi alnını ve bak bana karım kızım yoldaşım
bir tek gözlerim değişmedi sana
Bir tek gözlerim




Açılır açılır gözleri gülümün
İçlerinde yeşil çam ağaçları
Uyanışların en tazeleri
Odamızdan geçer gülüm seninle
Uyanışların en tazeleri
Odamızdan geçer gülüm seninle



Feriğim fidanım feryadım
Hey benim zizil parmak
Memleket gözlüm
Feriğim fidanım feryadım
Hey benim zizil parmak
Memleket gözlüm




Sevgilim
Benim en büyük kudretim
Senin sahiden şehrimde olduğunu bilmek
Hatta şu an geceliğinle balkondasın
Bende dokunmaya çalışıyorum ince parmaklı ellerine
Yoroz değil kararan
Yüzümde ışığından ayrılmanın kederi var bu akşam
Birazda işte geldik gidiyoruzun hüznü var
Sevgilim
Kocaman kırmızı ağızlı birtanem
Kaldır öpülesi alnını ve bak bana karım kızım yoldaşım
Bir tek gözlerim değişmemiş sana
Bir tek gözlerim



Geceleri hep peşinden koşar
Göğsüme takıp yönümü bulduğum
Kalp verdin onur verdin
Yetmezmi deli fişeğim
Kalp verdin onur verdin
Yetmezmi deli fişeğim



Feriğim fidanım feryadım
Hey benim zizil parmak
Memleket gözlüm..

2 yorum:

  1. oldum olası sever dinlerim bu Volkan Konak üstadı... En beğendiğim şarkılarından biridir... Dinlenesidir, sindirilesidir, değerlidir... Teşekkürler :)

    YanıtlaSil
  2. bende çok severim. Okuyuş tarzı veya içten oluşu bilmem ama beni çok etkiler.

    YanıtlaSil