Perşembe, Temmuz 02, 2009

Hoşçakal Aşk! Kadınlığım Sana Minnettar...

Ben sana yüreğimin alfabesinden seslenirken, sen başkalarından alıntı yaptığın süslü cümlelerini serptin üzerime... Olsun alınmadım belki kalp tutulmuş dil lal olmuştu...

Ama gel gör ki içimi acıtan kullanılmış şiirler değil, ikinci el bahanelerdi... Bana bakire yalanlar söyle sevgilim... Duymadığım bilmediğim şahsıma münhasır olsun rica ederim...

Senden istediğim aşk şekeri değil ki avunsun deli yüreğim, silsin yaşlarını küçük kız çocukları gibi. Emzirme beni aşk! Bırak, yarı tok olmak istemiyorum... Ya aç kalmalıyım ya da burnumdan gelmeli kana kana içtiğim senli deryalar... Boğulmalıyım ve tekrar seni yutkunmalıyım...

Bana kalmayı öğret diyen sevgili! Affet sana kalmayı öğretemiyorum, arka cebinde ki dönüş biletin hazırda beklerken... Kalmak nedir peki , benim yaptığım gibi bedeni alıp yüreği bırakmak mıdır, yoksa senin yaptığın gibi elini verip yüreği kapatmak mıdır?

Hoşçakal AŞK ! Kadınlığım Sana Minnettar...

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder