Cuma, Temmuz 03, 2009

Bir zaman hatası..

Bir Zaman Hatası..

Kim zamanlamıştı ki aşkı? Kim belirleyebilmişti vaktini..
Belliydi ki ..biz de beklemiyorduk..
Ne sen hazırdın yeni bir sevgiye, ne de ben kaldırabilecektim bu yükü..
Farkında değildik başlarken..Bittiğinde anlayabilmiştik gerçeği..
EN DOĞRUSU BUYDU dediğin gibi..
Ve hayat sevginin nasıl acıya dönüşebileceğini o zaman gösterdi ..
Zaman ondan sonra geçmek bilmedi..
Herkez kendi payına düşeni yaptı..
Senin payında gitmek vardı..
Benim payımda ise boşluk..
Bu boşluk öyle büyüdü ki zamanla,öyle karanlık oldu ki içim,öyle dipte yaşadım ki seni,
Kayboldum..
Sesini duysam,yüzünü görsem,elini tutsam çıkacaktım oysa..
Uzanan elleri sen sansam da,buz kestim..
Hiçbir el,senin elin olamadı..
Hiçbir ses senin tonunda değildi..
Ve hiçbir sevgi dolduramadı boşluğunu..
Herkez kendi payına düşeni yapmıştı..
Sen gitmiştin..Gelmedin..
Ben boşluklardaydım..Kayboldum..
Biliyorum,bu boşluk hiçbir zaman kapanmayacak..
Biliyorum,seni sevdiğim gibi kimseyi sevemeyeceğim..
Biliyorum,hiçbir el senin elin olmayacak..Ve hiçbir ses senin tonunda olmayacak..
Geçen bunca zamanda buna alıştırdım kendimi..
Belki de en çok şimdi,şuan bunu kabullenebiliyorum!
Senli, ama sensiz yaşamam gerek..Biliyorum..
Sen gibi hissetmeye çalıştığım bir eli tutuyorum..
Seni duymak istediğim bir sesi işitiyorum..
Böyle olması gerek! Biliyorum..
Ve işte sevdiğim…Nihayet…Senden Gidiyorum…

MerveM

07.05.2008






Hiç yorum yok:

Yorum Gönder