Salı, Haziran 30, 2009

Canan Tan - Yüreğim Seni Çok Sevdi






'Biliyorum, imkânsız aşk bu! Ama hükmedemiyorum kendime...' demişti Murat.

'Çünkü, Yüreğim Seni Çok Sevdi! ..' Ardından da dizelere dökmüştü sevdasını.

'Yüreğim seni çok sevdi

o yürek talan

o yürek yangın yeri

o yürek seni istiyor

bir tek seni...'

Aslı ile Murat’ın İstanbul-Bursa-Amerika üçgeninde yaşadıkları destansı aşkın öyküsü.

Herkesin kendinden bir şeyler bulabileceği kadar gerçek...


Not:Kitap gerçekten sürükleyici..Kitabın arka kapağında dediği gibi herkesin kendinden bir şeyler bulabilecek kadar gerçek..Kendimizi engellemeye çalışmamız aşktan zorluklardan kaçmaya çalışmamız kendimizden kaçmaya yetmiyor..Başka şeylerle avutmaya çalışmakta..Hangimiz kaçmadık?Hangimiz kaçanları beklemedik ki? Hangimiz yorulmadık? Vazgeçmek zorunda kaldık...

"ve ben seni sevdiğim zaman
bu şehre yağmurlar yağdı
yani ben seni sevdiğim zaman
ayrılık kurşun kadar ağır
gülüşün kadar felaketiydi yaşamanın
yine de bir adın kalmalı geriye
bütün kırılmış şeylerin nihayetinde
aynaların ardında sır
yalnızlığın peşinde kuvvet
evet nihayet
bir adın kalmalı geriye
bir de o kahreden gurbet
beni affet
Kaybetmek için erken, sevmek için çok geç..."

1 yorum:

  1. yaaaaaaa super bir kitaba benziyor, bu kitabda ne oluyor bilmek istiyorum avrupa yasadigim icin satin alamam oyuzden bana nolur icinde ne olup bittini yaza bilirmisiniz tskurler

    YanıtlaSil